Enletawa Journal
Permanent URI for this collection
Enletawa Journal is an electronic scientific journal that publishes original research articles, review articles, and short articles, written in Spanish, English, French, and Portuguese, on foreign language teaching, applied linguistics, and language studies.
Enletawa is aimed at researchers from the international scientific community and master’s or doctoral students. Enletawa follows a "double-blind" peer review...
Browse
Browsing Enletawa Journal by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 259
Results Per Page
Sort Options
Item Editorial(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Ariza, J. AleidaItem Somewhere(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Salamanca, FredyItem Culture Awareness: Providing Conditions To Reflect Upon The Efl Students’ Own Culture(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Sosa, Gladys Saavedra; Casas, Daniel Antonio AriasItem Exploring the principles of construct and content validity presented in the tests of the textbook english unlimited(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Robayo, Lucimaver González; Avendaño, Alberto RamírezItem Communicative Tasks In A Group Of Children At The International Language Institute At The Uptc(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Matamoros, Sergio Nicolás SánchezItem Exploring Four Teachers’ Perceptions in Relation to the Concept of Bilingualism at the Maria Auxiliadora School- Sogamoso, Boyacá-Colombia(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Cárdenas, Mauricio BarreraItem The Way Students See An English Language Textbook(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Becerra, Ruth Villelva CarvajalItem Exploration Of Teachers’ Perceptions Regarding The Relation Of Culture And Language(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Soler, Sandra Patricia QuintanaItem Promoting Interaction In An Efl Class Using Task-based Language Learning(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Pullido, Jenny Milena MonsalveItem Local and Foreign Cultures, A great integration to Bring Critical Pedagogy Praxis Into the Classroom(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Coronado, Blanca Bernarda AriasItem El Molino Dorado(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Barrera Cárdenas, MauricioItem ¡Luces, cámara, acción! Aprendizaje del Inglés a través del teatro(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Becerra Carvajal, Wendy Gorena; Alfonso Colmenares, Daniela Lucia; Forero Gómez, Brayan José; Barón Beltrán, Lina KatherineItem Adaptación de fábulas de Esopo: una alternativa para fomentar valores, comprensión y producción oral(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Pedraza Hernández, Blanca Ximena; Castiblanco Gil, Heidy LilianaItem ¿Qué ocurre en el aula de idiomas con relación a la comunicación? Análisis del principio de cooperación(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Mora Menjura, Willian AlexanderItem Reflexiones sobre el enfoque centrado en el estudiante: Una alternativa para las clases tradicionales de inglés(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Fonseca Cely, Sulma Patricia; Cano García, Leidy GirlezaItem Escritura de historias cortas para describir el uso del lenguaje literario y las percepciones como escritor(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Hernández Martín, José AlonsoItem Preliminares Enletawa 10.2(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Romero Archila, Yuranny MarcelaItem Enletawa Journal 10.1.pdf(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Romero Archila, Yuranny MarcelaItem Editorial Enletawa Journal 10.2(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Romero Archila, Yuranny MarcelaItem Cover Page Information(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Carvajal Garavito, Jessica Silena