Enletawa Journal
Permanent URI for this collection
Enletawa Journal is an electronic scientific journal that publishes original research articles, review articles, and short articles, written in Spanish, English, French, and Portuguese, on foreign language teaching, applied linguistics, and language studies.
Enletawa is aimed at researchers from the international scientific community and master’s or doctoral students. Enletawa follows a "double-blind" peer review...
Browse
Browsing Enletawa Journal by Title
Now showing 1 - 20 of 259
Results Per Page
Sort Options
Item Un Blog para Enseñar Inglés en Preparatoria durante el Confinamiento por Covid-19(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Cruz Sánchez, María de los Ángeles; Vez López, EnriqueItem A Common Traditional Woman's Life Story(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Gómez García, Heiner Fabián; Morales Parada, Erika NataliaItem A General Review of the Role of Technology in the English Language Learning Processes(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Rojas, Arnold Yesid; Novoa, Luis Alejandro; Sandoval, Santiago AndrésItem A Group of Eleventh Graders’ Life Stories: Reconstructing Social Identity(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Peñaloza Villamizar, JosefinaItem A Million Times Saved(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Barbosa, CMItem A Version of a Story(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Aguirre, Jahir; Ramos Holguín, BerthaItem Adaptación de fábulas de Esopo: una alternativa para fomentar valores, comprensión y producción oral(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Pedraza Hernández, Blanca Ximena; Castiblanco Gil, Heidy LilianaItem Amor Verdadero(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Ángel Sánchez, Jenny PaolaItem Una aproximación a cómo son los programas de inmersión en lengua(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Ayala Zárate, JairItem Un curso de metodología e idioma inglés para capacitar docentes de áreas de contenido(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Sabogal Patiño, Francisco JavierItem Una experiencia para fomentar la escritura en los estudiantes por medio de la multimodalidad(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Silva Vivas, Sandra Yannet; Yepes González, Daniela Alexandra; Calixto Ariza, Lina MarìaItem An Exploration of Inclusive Education Policies Aimed at Students with Disabilities vs. the Panorama of EFL Scenarios in Colombia(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Ochoa, Dayra PiedadItem Una herramienta TIC en un colegio rural: ¿Un inconveniente para los estudiantes de idiomas en el colegio?(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Rojas Rojas, Yehison AndrésItem An Interview with Ana Olga Rallón(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Rallón, Ana OlgaItem Analysis of Language Learning Strategies Used by Two Groups of Students of Differing Age Range(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Suesca Torres, Francisco Javier; Torres Pérez, Andrés MauricioItem Análisis de anuncios publicitarios desde el método calla en el aula EFL. Estudio de caso con estudiantes de secundaria en Colombia.(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Cruz Bernal, Daniel AlirioItem Assessment Alternatives within the English Classroom(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Carvajal Téllez, Angélica MaríaItem Adventure on Yupi Island(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Preciado Ochoa, Karen ElianaItem Awakening Students’ Perceptions Through the Use of Three Cognitive Strategies for Reading(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Carvajal, Carolina; Vera, Diana Carolina; Díaz, Diana Mayerly; Murcia, Luz AngélicaItem Percepciones de los estudiantes de licenciatura sobre las pruebas estandarizadas de inglés(Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia) Vez López, Enrique; Molina Muñoz, Karla Elizabeth; Sánchez Hernández, Diana Iveth