Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/1333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAcosta Jiménez, José Antonio-
dc.date.accessioned2016-03-31T16:42:25Z-
dc.date.available2016-03-31T16:42:25Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttps://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/1333-
dc.description.abstractEste Texto busca dos competencias: comprender las bases teóricas del mercadeo a nivel de empresa o negocio y analizar el sistema micro de mercadeo de una marca o empresa.spa
dc.language.isoesspa
dc.publisherUniversidad Pedagógica y Tecnológica de Colombiaspa
dc.subjectMicromercadeospa
dc.subjectCompetitividad económicaspa
dc.titleFundamentos de micromercadeospa
dc.typeLearning Objectspa
Appears in Collections:CAE. Recursos Educativos Digitales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RED-106.pdfArchivo principal455.47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.