Show simple item record

dc.contributor.advisorBermúdez Guerrero, Jaime Ignaciospa
dc.contributor.authorCuervo García, Emilian Almilcarspa
dc.date.accessioned2016-07-06T19:36:39Z
dc.date.available2016-07-06T19:36:39Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationCuervo García, E. A. (2015). Marketing territorial, similitudes y diferencias con el marketing empresarial. (Trabajo de Pregrado). Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, Tunja. http://repositorio.uptc.edu.co/jspui/handle/001/1498spa
dc.identifier.urihttps://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/1498
dc.description91 hojas : ilustraciones, cuadrosspa
dc.description.abstractThis brief describes the evolution and conceptual components of territorial marketing; establishing similarities and conceptual differences with business marketing from a document review. For this, it was necessary to investigate and track existing flows between these two notions, starting with a perceived historical and philosophical to the construction of the concept and implementation of the same. This project is part of the macro-proyecto called "Conceptualization of the territorial marketing as a tool for regional development". General arguments of each concept are exposed in this essay and its full development is referenced in the research report presented to the Directorate of research (DIN) of the UPTC.eng
dc.description.abstractEl presente escrito describe la evolución y los componentes conceptuales del marketing territorial; estableciendo similitudes y diferencias conceptuales con el marketing empresarial a partir de una revisión documental. Para lo anterior fue necesario investigar y hacer seguimiento de las corrientes existentes entre estas dos nociones, empezando con una percepción histórica y filosófica hasta llegar a la construcción del concepto y aplicación del mismo.spa
dc.format.mimetypeapplication/pdfspa
dc.language.isospaspa
dc.publisherUniversidad Pedagógica y Tecnológica de Colombiaspa
dc.rightsCopyright (c) 2015 Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombiaspa
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/spa
dc.subjectMarketingspa
dc.subjectDesarrollo regionalspa
dc.subjectDesarrollo económico y socialspa
dc.subjectMarcas de fábricaspa
dc.subjectMarketing territorialspa
dc.subjectMarketing de empresasspa
dc.subjectAdministración de Empresas - Tesis y disertaciones académicasspa
dc.titleMarketing territorial, similitudes y diferencias con el marketing empresarialspa
dc.typeTrabajo de grado - Pregradospa
dc.description.notesIncluye bibliografía: (hojas 63-68)spa
dc.identifier.localTG A63.15 C965
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessspa
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_7a1fspa
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisspa
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/submittedVersionspa
dc.rights.creativecommonsAtribución-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0)spa
dc.description.degreelevelPregradospa
dc.description.degreenameAdministrador de Empresasspa
dc.publisher.facultyFacultad de Ciencias Económicas, Administrativas y Contablesspa
dc.type.contentTextspa
dc.type.redcolhttps://purl.org/redcol/resource_type/TPspa
dc.type.coarversionhttp://purl.org/coar/version/c_71e4c1898caa6e32spa
dc.rights.coarhttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2spa


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Copyright (c) 2015 Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Except where otherwise noted, this item's license is described as Copyright (c) 2015 Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia